piątek, 2 maja 2014

Hello everyone :)

   Hej wszystkim! Witajcie na moim blogu. Możecie się domyślić, że będę pisać na nim opowiadanie dotyczące bajki 'Galactik Football', której jestem wielką fanką (mimo tego, że mam 14 lat). :D Nie wiem, czy komukolwiek się to spodoba, ponieważ nie napiszę tu niczego nowego- będę po prostu opisywać historię, która zdarzyła się w serialu. Myślę, że to całkiem fajny pomysł. W końcu skoro z książek mogą powstawać filmy i seriale, to czemu by z serialu nie mogło powstać opowiadanie? ;) Postanowiłam stworzyć 'ludzkich' bohaterów, a nie animowanych, czyli takich, jacy są w serialu. Było mi bardzo trudno znaleźć osoby, które mogłyby wyglądem przypominać te bajkowe (zwłaszcza D'Joka), więc moi bohaterowie różnią się od tych serialowych. Opowiadanie będzie podzielone na kilka części (prawdopodobnie 3) odpowiadające sezonom. Każda z części będzie miała kilkadziesiąt rozdziałów. Mam nadzieję, że mój blog się wam spodoba- zarówno fanom 'Galactik Football', którzy są już zapoznani z tą fabułą, ale również osobom, które z tą historią zetkną się pierwszy raz. Zapraszam do czytania, Rozdział Pierwszy pojawi się już jutro! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz